Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza jízdních vlastností motocyklů
Janovec, Ladislav ; Růžička, Bronislav (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá metodami vyhodnocování jízdních vlastností vozidel se zaměřením na analytické posouzení stavu tlumících jednotek. Práce v rešeršní části popisuje některé dnešní analytické metody používané v praxi i v experimentálním měření. Analytické metody umožňuji při posuzování jízdních vlastností vozidel objektivní hodnocení. Hlavním cílem práce bylo vytvoření dvou nezávislých metodických postupů pro analýzu jízdních vlastností motocyklu s následným ověřením v praxi.
Elektronický tester tlumení podvozku osobního automobilu
Jeniš, Filip ; Růžička, Bronislav (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem koncepčně nového testeru pro hodnocení tlumení podvozku. Tester bude fungovat na bázi sledování měrného útlumu karoserie v místech jednotlivých tlumičů po přejezdu definované překážky. Kinematické parametry pohybu budou snímány pomocí inerciální měřící jednotky.
Excitační zařízení fyzického modelu nápravy
Zeman, Petr ; Čížek, Petr (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout excitační zařízení celonápravové testovací stanice pro simulaci přejezdového testu, sloužící pro ověření pružících a tlumících vlastností závěsů kol osobního automobilu. Motivací k tvorbě excitačního zařízení celonápravové stanice byla potřeba testovat vlastnosti prvků zavěšení ve skutečném měřítku, a doplnit novou formu excitace pro nápravový model, který je postaven v laboratoři ÚK FSI. Ten měl do teď jedinou možnost buzení, a to vibračním rezonátorem. Nejprve byl vytvořen virtuální dynamický model nápravy buzený přejezdem překážky v programu Matlab Simulink, který sloužil především pro stanovení silového zatížení vyvíjeného simulátoru. Navržené zařízení je rozděleno na vážící rameno a pohonnou jednotku. Pomocí navrženého zařízení lze simulovat přejezd překážky o výšce až 5 cm při rychlosti až 30 km/h a hmotnosti nápravy až 800 kg. Zařízení také v celém průběhu excitace a po něm zaznamenává sílu působící od kola do podložky. Vyvinuté zařízení splňuje vytyčené požadavky na prostor a modální chování, které nenarušuje průběh měření síly. Zařízení funguje na principu protažení válcové překážky pod kolem nápravy a ve spojení s existujícím nápravovým modelem tvoří simulátor přejezdového testu, který bude sloužit pro vývoj a experimentální ověření prvků zavěšení automobilu, jako jsou především MR tlumiče.
Elektronický tester tlumení podvozku osobního automobilu
Jeniš, Filip ; Růžička, Bronislav (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem koncepčně nového testeru pro hodnocení tlumení podvozku. Tester bude fungovat na bázi sledování měrného útlumu karoserie v místech jednotlivých tlumičů po přejezdu definované překážky. Kinematické parametry pohybu budou snímány pomocí inerciální měřící jednotky.
Analýza jízdních vlastností motocyklů
Janovec, Ladislav ; Růžička, Bronislav (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá metodami vyhodnocování jízdních vlastností vozidel se zaměřením na analytické posouzení stavu tlumících jednotek. Práce v rešeršní části popisuje některé dnešní analytické metody používané v praxi i v experimentálním měření. Analytické metody umožňuji při posuzování jízdních vlastností vozidel objektivní hodnocení. Hlavním cílem práce bylo vytvoření dvou nezávislých metodických postupů pro analýzu jízdních vlastností motocyklu s následným ověřením v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.